Nodarbību saraksts: 2 stundas x 2 reizes nedēļā.
Programma sagatavo bērnus mācībām skolā, saskarsmei ar kolektīvu, paplašina redzesloku un dod visas nepieciešamās zināšanas un iemaņas.
Nodarbības skolas sagatavošanas grupās ir vērstas uz rakstīšanas un pareizrakstības pamatu apgūšanu, rokas sagatavošana rakstīšanai, lasīšanas apgūšana un runas attīstīšana.
Galvenokārt uzmanība tiek pievērsta bērnu fonemātiskās dzirdes un fonemātiskās uztveres attīstīšanai. Mācību procesā formulējas prasme analizēt vārdu sastāvdaļu, t.i., atšķirt un izdalīt vārda skaņas, noteikt to secību un skaņu daudzumu, kvalitatīvi novērtēt katru skaņu. Bērni iepazīstas ar akcentu (uzsvaru) un tā fiksāciju, ar teikuma jēdzienu un ar prasmi to analizēt, kā arī apgūst zilbju nepārtrauktu lasīšanas prasmi, kas nodrošina pareizu lasīšanu.
Matemātikas jēdziens tiek apgūts ar priekšmetu salīdzināšanas palīdzību, kas tiek pavadīts ar vārdu savienojumiem (stāstot), kā arī vienādību un nevienādību sastādīšana ar zīmju simbolu izmantošanu.
Bērni saņem stabilas skaitīšanas iemaņas, saņem priekšstatu par desmitnieku, kā par skaitīšanas vienību. Bērni iepazīstas ar saskaitīšanas un atņemšanas procesiem, mācās risināt un sastādīt vingrinājumus. Programmā ir ievads ģeometrijas pasaulē (iepazīšanās ar punktu, līniju, nogriezni, staru, ar garuma vienību – ar centimetru, lineālu un tā nozīmi, figūru sastādīšanu no daļām un figūru dalīšana, figūru konstruēšanu no kociņiem u.t.t.). Programmā ir iekļauts orientēšanas attīstībā telpā uz papīra lapas, iepazīšanās ar pulksteni un vingrinājumiem noteiktajā laikā.
Nodarbībās turpinās arī izzināšanas procesu attīstīšana (uztvere, uzmanība, atmiņa, domāšana), radošo iespēju un iztēles attīstība, kā arī telpas domāšana spēļu un saskarsmes laikā.
Programmas uzdevumi bērnu sagatavošanai skolai: izzināšanas intereses attīstīšana, vēlme uzzināt jaunu; loģikas attīstīšana – analīze, sintēze, salīdzināšana, apkopošana, klasifikācija; fantāzijas un daiļrades attīstīšana; runas attīstīšana – māka izklāstīt savas domas, veidot vienkāršākos secinājumus; atmiņas un uzmanības attīstīšana; spēja atrast kopīgu valodu ar sava vecuma bērniem un pieaugušajiem; formulēt pozitīvu pašnovērtējumu.